הפצוע החרדי נושם בכוחות עצמו • אחיו: "תקבלו על עצמכם תוספת שבת"

    בנצי לייזרוביץ 4 Comment on הפצוע החרדי נושם בכוחות עצמו • אחיו: "תקבלו על עצמכם תוספת שבת"
    14:18
    06.05.24
    אפרת ברזל No Comments on "אבא הלקה את עצמו כל חייו שלא הציל את משפחתו מהשמדה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חסדי ה': מענדי ריבקין שנפצע השבוע (רביעי) בפיגוע הדקירה בגבעת זאב נותק לפני שעה קלה ממכונת ההנשמה ובחסדי שמים הוא נושם בכוחות עצמו. כמו"כ, ריבקין שוחח מעט עם רעייתו.

     הודיעו מבית החולים 'שערי צדק' בירושלים כי בחסדי שמים חל שיפור במצבו של ריבקין, "הוא עדיין מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ", אמרו בבוקר, אך כאמור בשעה האחרונה מצבו הוטב. משפחתו מבקשת להמשיך להעתיר בתפילה לרפואתו השלימה: מנחם מנדל בן יהודית.

    מוקדם יותר, פרסמה קהילת צעירי גבעת זאב כי "זמן הדלקת נרות הוא זמן גדול. לרפואת חברינו היקר מנחם מנדל בן חנה יהודית שנדקר ביום רביעי ע"י בן עולה ומצבו קשה קוראים לנשות ישראל שכל אשה תקדים את כניסת השבת 5 דק' לפני הזמן לרפואת מענדי היקר. ושנמשיך לשמוע בשורות טובות במצבו".

    אמש, אחיו של הפצוע, שניאור, התראיין ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' ואמר כי "אנחנו לא נשברים ונשאר חזקים", כמו"כ, הוא ביקש מהמאזינים ומעם ישראל, "שכל מי שיכול שיגיד תהילים, ומי שיכול לקבל החלטות טובות שיקבל. נשים תקבלנה בהדלקת הנרות קבלה טובה, או תוספת שבת", אמר האח.

    על תחושת הביטחון בישראל אמר כי "אנשים ברחוב חשים תחושת תיסכול ונסדק אצליהם תחושת הביטחון", הוא גם הטיח ביקורת בפוליטיקאים ואמר כי "למדינאים אין שום מענה והמעגל הזה נמשך, הם לא יכולים לתת פתרון? שילכו הצידה ויביאו מישהו שכן יכול לתת פיתרון, בלתי אפשרי שילד פלסטיני בגיל 16 לוקח סכין ודוקר ככה יהודי".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הפסקה האחרונה היא פסקה שלא ראויה להאמר על ידי חרדי!!!!
      מתפללים לרפואתו.

    2. 3

      עבור תגובה 1 – קודם כל, מי כבודו שיקבע איזו פסקה ראויה להאמר ע"י חרדי ואיזו לא? ושנית – האם לחרדי אסור להביע עמדה בענייני בטחון?.. אנחנו לא אמורים לחיות פה? נכון שאנחנו יודעים שהכל משמים וזו הגלות האחרונה וכו', האם זה סותר השתדלות נכונה למנוע פגועים? מאיפה העיוות המחשבתי הזה?

    3. 2

      מאיפה העיוות?? מאותו מקום שגורם לחרדים לדפוק את הראש בקיר בכל עניין שקשור לגאולת עם ישראל.

    4. 1

      נו, אז בבקשה, שכל אלה שמדברים כך יתנו פתרונות, נראה אותם!